Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Clan Sweden rekryterar!

BluppBlupp Member Posts: 131
Hejsan alla svenskar och alla som kan tala och förstå svenska!

För några veckor sedan skapades den första helsvenska klanen (såvitt jag vet) på Franz. Rekryteringen har gått lite trögt då vi endast söker svenskar (svensktalande personer). Klanen är för närvarande lvl 3 men vi hoppas att snabbt kunna göra den till lvl 5 så vi får en akademi.

Men för att detta skall gå så måste vi ha fler medlemmar, det är därför jag skriver denna post nu.

Vi rekryterar för tillfället alla levlar och alla klasser.

Låter detta intressant?

Svara då på denna post eller kontakta någon av följande ingame: Pluttan, Catis, Silestra, Morticha eller Starborn!

Hoppas vi ses snart!

/Starborn (clanleader)

Comments

• morgusmanmorgusman Member Posts: 16
    Tjenare!

Jag brukade lira L2 för något år sedan och funderar på att skaffa det igen, så tidigt som imorgon ska jag köpa en box med upp till C4 och sen köpa till den C5, Om ni vill ha mig så hoppar jag gärna på o lirar med er på Franz!

Etn helsvensk clan låter som en toppen idé :D

---edit----

Jag går att nås på smutskotte@hotmail.com
  • BluppBlupp Member Posts: 131
    Hejsan!

Det har hänt en del sedan denna posten skrevs. Vi upptäckte ganska snabbt att det var svårt att bara rekrytera svenskar till klanen, så vi har tyvärr varit tvugna att överge den idén. Men basen i klanen e svensk.

Vi är dock fortfarande en väldigt liten klan. Men så fort vi e tillräckligt många members med "rätt" lvl så ska vi lvla upp klanen till 5 (vi e lvl 3 nu).

Du är dock hjärtligt välkommen att ansluta dih till oss! Det hade varit jätte skoj.

Skriv till någon av följande ingame: Hubris, Silestra, Mordovina eller Lostone.

Hoppas vi ses snart!

/Sanctuary
  • morgusmanmorgusman Member Posts: 16
    Hejsan :D

Är skit sugen på att Köra L2 men svårt att få tag i det just nu, funtar på att köpa epic boxen genom ncshop, ni spelar väl inte på EU versionen av L2 antar jag?

Bara så jag vet att jag fixar rätt :)

Hursomehelst, när jag fått tag på spelet och fixat game time card (föredrar att inte använda mitt betalkort för sånt) så vore det skit härligt att gå med i er clan oavsätt om den är svensk eller inte

Jag försöker höra av mig in-game när jag införskaffat spelet, vi hörs då antar jag ;)
  • BluppBlupp Member Posts: 131
    Hallojsan igen!

Nej, det e inte lätt att få tag på spelet i en "låda", smidigast e att ladda hem det. Du laddar hem spelet gratis från tex fileplanet och sen e allt du behöver göra köpa en "nyckel" via NCsoft (kostar typ 120-250 kronor).

Ett annat allternativ e att beställa det. Jag kan rekomendera www.webhallen.com mycket bra leverantör av spel o andra prylar.

Hoppas du fixar det snart!

Hör av dig här om det e något mer du undrar, jag kollar sidan lite då o då.

Ha en bra helg!

/Sanctuary
  • ChrisJerichoChrisJericho Member Posts: 11
    Jeg er en lvl 25 Elven knight som gjerne vil joine ditt guild. Kaller meg Tylneren "in game".
Sign In or Register to comment.