Halla Periannath. Ja jeg er norsk. . Har lyst til og lage en guild ja. Jeg tenker meg Alliance først. Så etter en stund kansje Horde. For litt variasjon. Kult og se noen norske her
BUMP!!! Noen norske post her!!
Translation:
Hello Periannath. Yeah I am norwegian . I want to make a guild. I think I will choose alliance at first. Then horde after some time for some change. Cool to see some norwegians here
Yeah deal with it, or else --------------------------------------------------- Cheers! I'm out ---------------------------------------------
Cheers! I'm out :: ---------------------------------------------
Et Norsk Guild høres ikke så ille ut. Problemet er bare at det sjelden blir noen størrelse på det, noe som ofte er en avgjørende faktor i MMORPG spill for at guildet skal kunne utvikle seg. Jeg vil følge med denne posten da
Transaltion: A Norwegian Guild doesnt sounds so bad. The only problem is that they usually doesnt grow big enough to take out the advantages that in MMORPG games. However, I will watch the thread
Comments
Halla Periannath. Ja jeg er norsk. . Har lyst til og lage en guild ja. Jeg tenker meg Alliance først. Så etter en stund kansje Horde. For litt variasjon. Kult og se noen norske her
BUMP!!! Noen norske post her!!
Translation:
Hello Periannath. Yeah I am norwegian . I want to make a guild. I think I will choose alliance at first. Then horde after some time for some change. Cool to see some norwegians here
Yeah deal with it, or else
---------------------------------------------------
Cheers! I'm out
---------------------------------------------
Cheers! I'm out ::
det er nais, jeg vet ikke om jeg blir med her eller om jeg blir med et annet sted... Liker
Et Norsk Guild høres ikke så ille ut. Problemet er bare at det sjelden blir noen størrelse på det, noe som ofte er en avgjørende faktor i MMORPG spill for at guildet skal kunne utvikle seg. Jeg vil følge med denne posten da
Transaltion: A Norwegian Guild doesnt sounds so bad. The only problem is that they usually doesnt grow big enough to take out the advantages that in MMORPG games. However, I will watch the thread
Join our clan www.alardan.com we are all danes until now! But we speak english all of us!
www.Alardan.com an Europe WOW guild
www.Alardan.com an Europe WOW guild
Er enig med deg Implantmaker, men det hadde v
Vell. Hvis alle joiner EU WoW, og ikke Us WoW. Kan vi lage en Norsk guild, eller en Norsk/svensk/dansk, eller noe slikt. Hvem vet?
Siden WoW er s
Bump!
Yeah deal with it, or else
---------------------------------------------------
Cheers! I'm out