Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Lowland Elites zoekt leden!

MuziMuzi Member Posts: 10

(Nederlandse versie - english version below)                                                                                                                     Lowland Elites zoekt meer leden.

Lowland Elites is een Nederlandstalig guild met een open invitatie beleid. LE is in 2000 opgericht in EQ1 en later in EQ2 en nu ook in VG, in de loop van de tijd heeft een brede variatie aan spelers hun thuis gevonden bij LE. Ons doel is om binnen VG een concurrerend raiding guild te zijn met behoud van ons sociale character. 

Meer informatie is te vinden op onze website http://lowlandelites.guildportal.com

(English version)                                                                                                                                                     Lowland Elites is recruiting.

Lowland Elites is a Dutch speaking guild with an open invitation policy. LE has old and young members, and both casual and hardcore players have found a home in LE since its founding in the year 2000 (EQ1 and EQ2 later on). LE aims to be a competitive raiding guild in VG, but will retain its valued character.

Feel free to visit our website for more information http://lowlandelites.guildportal.com 

Comments

• MuziMuzi Member Posts: 10

Bump;)

We hebben al een aardige ledenclub opgebouwd (linkje), maar zijn nog steeds opzoek naar meer leden. Voor meer informatie kun je ingame terecht bij 1 van de officers: Iandian, Fuglia, Khana, Twobears, Alley of natuurlijk bij mij - Ituha.

We zitten trouwens op de Gelenia server.

Tegenwoordig is dat de Halgar server.

Le heeft een alliance met Lux Arcana en raiden samen drie/vier keer per week, namelijk op maandag, dinsdag en vrijdag APW van 19:45 tot 00:00 en vaak op zondagavond nog een korte overland raid van een uur.

Daarnaast worden er ook samen met 'Lux Arcana' groepevents georganiseerd voor alle levels.

Voor meer informatie over LE kun je ingame een /tell sturen aan mij (Ituha), Twobears, Thordar, Cakizu, Kublai of Xinixs. Als je een apply wilt doen kun je terecht op ons forum - http://www.lowlandelites.nl/forum

Alle classes en levels zijn welkom. Er is een trial periode van een maand voor nieuwe leden.

• kingtommyboykingtommyboy Member Posts: 543

van deze guild heb ik al eens gehoord! jullie schijnen het goed te doen tegewoordig :) Helaas speel ik geen VG, anders had ik wel willen joinen. Ik heb nog niet zo lang geleden lotro gekocht maar eigenlijk heb ik daar nog maar nauwelijks op gespeeld (druk leven)ik heb eigen geen mmo meer deftig gespeeld sinds wow , dus ik weet niet of het een goed idee is nog een nieuwe mmorpg aan te schaffen. Nouja, nog veel succes met lowland elites!

-------------------------------------------------------------------
    waiting for ... nothing..

Sign In or Register to comment.